Reacties

Reacties 101 - 145 van 145

Naam Reactie Datum
Nelleke tm Hoi Anneke super leuk om je verhalen te lezen. Bij… 11 mei '13
Katinka Hoi An, Fijn dat je je draai gaat vinden daar. Geniet… 11 mei '13
Aagje Lieve Anneke, Wat zul je een energie nodig gehad hebben… 10 mei '13
Annemiek Hoi An, je kan heel mooi vertellen. Ik zie je zo voor… 10 mei '13
Nelleke Ha An, Erg leuk om te lezen en vooral ook fijn dat… 10 mei '13
Gerry Lieve An, wat heerlijk ook een C&A in Mexico!… 10 mei '13
Karin Lieve Anneke, Denk veel aan je, en lees al je berichtjes,… 9 mei '13
Rachel Hee Lieve zus Fijn weer wat te lezen, zie er naar… 9 mei '13
Peter Hoi Anneke, Dank voor je berichten... Tlaquepaque,… 9 mei '13
Daphne Hehe an wat super leuk om te lezen hoe het gaat!!!… 9 mei '13
Conny Hoi Anneke, Slim om Lex in te schakelen, zodat het… 8 mei '13
Liz Hè Anneke, onbelangrijk wat wij kunnen lezen, belangrijk… 7 mei '13
Diana Hoi zus, fijn dat Lex alles even doorgeeft aan je… 6 mei '13
Yvonne Hallo lieve Anneke (en Lex vanuit NEderland), fijn… 6 mei '13
Nan Hoi An , sorry voor alle vragen, chaotisch als ik… 4 mei '13
Nan Wat vervreemdend een stad zoals je die beschrijft,… 4 mei '13
Diana Hoi lieve zus, heerlijk dat je zoveel indrukken op… 3 mei '13
Elke Eerst wennen en genieten van wat er is, wij kunnen… 3 mei '13
Annemiek Laat thuis maar thuis. Wij staan op "pauze".… 3 mei '13
Lotte Hee lieve mama, zolang jij maar geniet van je verre… 3 mei '13
Rachel Hee An maak je aub niet druk en voel je vooral niet… 3 mei '13
Lex Hoi Lieverd, Tot nu toe komen je berichtjes goed door… 3 mei '13
Aagje Lieve Anneke, Wat ben je toch een stoere griet! Je… 2 mei '13
Nan Hoi Anneke, Vreemde combi, mango met chilisaus, gaan… 2 mei '13
Sjors & Carlijn Mams! wat fantastisch allemaal! ik ben onwijs trots… 30 apr. '13
Gerry Hey lieve An, goed wat van je te horen! Dat je in… 30 apr. '13
Yvonne Hallo lieve Anneke, super leuk om je belevenissen… 30 apr. '13
Lotte Lieve mam wat fijn om wat van je te horen. Ik hoop… 30 apr. '13
Rachel super leuk dit allemaal te lezen meid wat een avontuur… 30 apr. '13
Lex Een Chiwawa met chili saus: dat is pas een hot dog.… 29 apr. '13
Nelleke tm Hoi Anneke geniet ervan, al krijg je af en toe een… 29 apr. '13
Nelleke Ha Anneke, Heel heel veel plezier! Geniet ervan, liefs… 29 apr. '13
Nan Hoi Anneke, Best wel druk natuurlijk deze laatste… 26 apr. '13
Yvonne Hallo lieve Anneke, probeer je nog te bellen, maar… 25 apr. '13
Peter Hoi Anneke, Ga maar genieten van de kleuren, de muziek,… 24 apr. '13
Gerry Lieve An, Bijna is het zover...en gaat je avontuur… 24 apr. '13
Gerrie en Hans Meissie, een heel leerzame maar ook leuke en gezellige… 24 apr. '13
Conny Hoi Anneke, Nu je perfect Spaans spreekt, mag je woordenboek… 23 apr. '13
Liz He Anneke, dikke voorpret, vooral bij het wakker worden?… 23 apr. '13
Aagje Lieve Anneke, Je kunt nu aftellen! Succes nog met… 23 apr. '13
Katinka Hoi anneke, Spannend hoor, zeker nu het zo heel dicht… 22 apr. '13
Annemiek Hoi An, Van de week hóóp ik je nog eventjes te zien...… 22 apr. '13
Elke Spannend hè? Succes en neem een beetje rust nog vooraf… 21 apr. '13
Nelleke tm Lieve Anneke fijne reis toegewenst en ga je verhalen… 21 apr. '13
Reislogger Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… 29 mrt. '13

 « Vorige 1 2 3