Reacties
Reacties 101 - 145 van 145
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Nelleke tm | Hoi Anneke super leuk om je verhalen te lezen. Bij… | 11 mei '13 |
| Katinka | Hoi An, Fijn dat je je draai gaat vinden daar. Geniet… | 11 mei '13 |
| Aagje | Lieve Anneke, Wat zul je een energie nodig gehad hebben… | 10 mei '13 |
| Annemiek | Hoi An, je kan heel mooi vertellen. Ik zie je zo voor… | 10 mei '13 |
| Nelleke | Ha An, Erg leuk om te lezen en vooral ook fijn dat… | 10 mei '13 |
| Gerry | Lieve An, wat heerlijk ook een C&A in Mexico!… | 10 mei '13 |
| Karin | Lieve Anneke, Denk veel aan je, en lees al je berichtjes,… | 9 mei '13 |
| Rachel | Hee Lieve zus Fijn weer wat te lezen, zie er naar… | 9 mei '13 |
| Peter | Hoi Anneke, Dank voor je berichten... Tlaquepaque,… | 9 mei '13 |
| Daphne | Hehe an wat super leuk om te lezen hoe het gaat!!!… | 9 mei '13 |
| Conny | Hoi Anneke, Slim om Lex in te schakelen, zodat het… | 8 mei '13 |
| Liz | Hè Anneke, onbelangrijk wat wij kunnen lezen, belangrijk… | 7 mei '13 |
| Diana | Hoi zus, fijn dat Lex alles even doorgeeft aan je… | 6 mei '13 |
| Yvonne | Hallo lieve Anneke (en Lex vanuit NEderland), fijn… | 6 mei '13 |
| Nan | Hoi An , sorry voor alle vragen, chaotisch als ik… | 4 mei '13 |
| Nan | Wat vervreemdend een stad zoals je die beschrijft,… | 4 mei '13 |
| Diana | Hoi lieve zus, heerlijk dat je zoveel indrukken op… | 3 mei '13 |
| Elke | Eerst wennen en genieten van wat er is, wij kunnen… | 3 mei '13 |
| Annemiek | Laat thuis maar thuis. Wij staan op "pauze".… | 3 mei '13 |
| Lotte | Hee lieve mama, zolang jij maar geniet van je verre… | 3 mei '13 |
| Rachel | Hee An maak je aub niet druk en voel je vooral niet… | 3 mei '13 |
| Lex | Hoi Lieverd, Tot nu toe komen je berichtjes goed door… | 3 mei '13 |
| Aagje | Lieve Anneke, Wat ben je toch een stoere griet! Je… | 2 mei '13 |
| Nan | Hoi Anneke, Vreemde combi, mango met chilisaus, gaan… | 2 mei '13 |
| Sjors & Carlijn | Mams! wat fantastisch allemaal! ik ben onwijs trots… | 30 apr. '13 |
| Gerry | Hey lieve An, goed wat van je te horen! Dat je in… | 30 apr. '13 |
| Yvonne | Hallo lieve Anneke, super leuk om je belevenissen… | 30 apr. '13 |
| Lotte | Lieve mam wat fijn om wat van je te horen. Ik hoop… | 30 apr. '13 |
| Rachel | super leuk dit allemaal te lezen meid wat een avontuur… | 30 apr. '13 |
| Lex | Een Chiwawa met chili saus: dat is pas een hot dog.… | 29 apr. '13 |
| Nelleke tm | Hoi Anneke geniet ervan, al krijg je af en toe een… | 29 apr. '13 |
| Nelleke | Ha Anneke, Heel heel veel plezier! Geniet ervan, liefs… | 29 apr. '13 |
| Nan | Hoi Anneke, Best wel druk natuurlijk deze laatste… | 26 apr. '13 |
| Yvonne | Hallo lieve Anneke, probeer je nog te bellen, maar… | 25 apr. '13 |
| Peter | Hoi Anneke, Ga maar genieten van de kleuren, de muziek,… | 24 apr. '13 |
| Gerry | Lieve An, Bijna is het zover...en gaat je avontuur… | 24 apr. '13 |
| Gerrie en Hans | Meissie, een heel leerzame maar ook leuke en gezellige… | 24 apr. '13 |
| Conny | Hoi Anneke, Nu je perfect Spaans spreekt, mag je woordenboek… | 23 apr. '13 |
| Liz | He Anneke, dikke voorpret, vooral bij het wakker worden?… | 23 apr. '13 |
| Aagje | Lieve Anneke, Je kunt nu aftellen! Succes nog met… | 23 apr. '13 |
| Katinka | Hoi anneke, Spannend hoor, zeker nu het zo heel dicht… | 22 apr. '13 |
| Annemiek | Hoi An, Van de week hóóp ik je nog eventjes te zien...… | 22 apr. '13 |
| Elke | Spannend hè? Succes en neem een beetje rust nog vooraf… | 21 apr. '13 |
| Nelleke tm | Lieve Anneke fijne reis toegewenst en ga je verhalen… | 21 apr. '13 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 29 mrt. '13 |

- Marjan de wilt: Welkom thuis ook van ons!…
- Nan: Hoi Anneke, Nu even lekker…
- Diana: Hoi zus, fijn dat je weer…
- Aagje: Lieve An, Fijn dat je weer…
- Peter: Hoi Anneke, Goed te horen…
Alle reacties »