nieuwe dag ,nieuwe kansen!

2 mei 2013 - Guadalajara, Mexico

hallo allemaal.

jullie zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar mijn verhalen, maar moet jullie eerlijk zeggen dat het allemaal zo veel is dat ik het wel s;avonds in mijn mooie dagboekje opschrijf maar het jullie erg moeilijk kan vertellen...

het moet eerst (in mijn hoofd) op een rijtje gezet worden en als ik wat relaxter ben komt het wel.

het is steeds zoeken naar een computer (half uur reizen) en dan hopen dat het lukt.

deze zaak gaat zo sluiten...

jullie houden het te goed ,hoop dat jullie (als jullie me goed kennnen) het begrijpt.

lieve mensen .....hopelijk tot snel!!!   xxxxlots of love     Anneke

Foto’s

7 Reacties

  1. Lex:
    3 mei 2013
    Hoi Lieverd,
    Tot nu toe komen je berichtjes goed door hoor. Begrijpelijk dat je al de indrukken eerst zelf moet verwerken en op een rijtje wilt zetten. Maar het is zoals je zelf altijd zegt: Geen bericht is goed bericht. Hopelijk krijg je van het weekend even tijd om te ontspannen en het allemaal te laten bezinken.
  2. Rachel:
    3 mei 2013
    Hee An
    maak je aub niet druk en voel je vooral niet verantwoordelijk naar ons toe hoor, natuurlijk ben ik reuze benieuwd naar je indrukken/ervaring goed dat je het opschrijf want dan ben je ook aan het verwerken enne zoals pa zei: hou het koppie erbij.
    Liefs van je zus
  3. Lotte:
    3 mei 2013
    Hee lieve mama,
    zolang jij maar geniet van je verre avonturen, wachten wij wel op je verhalen zodat je ze gewoon lekker kan vertellen zodra jij daar klaar voor bent. Vooral lekker aan jezelf denken! :)
    Liefs en warmte!
  4. Annemiek:
    3 mei 2013
    Laat thuis maar thuis.

    Wij staan op "pauze".
    We wachten gewoon tot je weer thuis bent... (Ik dus). Liefs!
  5. Elke:
    3 mei 2013
    Eerst wennen en genieten van wat er is, wij kunnen echt wel wachten hoor!! Fijn weekend toegewenst!
  6. Diana:
    3 mei 2013
    Hoi lieve zus, heerlijk dat je zoveel indrukken op doet. Ga eerst even settelen en dan zien we wel weer wat van je. Heel veel kusjes en have fun! je zusje
  7. Nan:
    4 mei 2013
    Hoi An , sorry voor alle vragen,
    chaotisch als ik ben heb ik eerst het bericht gelezen dat hierna kwam,
    dat komt niet meer voor! Begrijp het heel goed.

    Knuffel
    Nan