Laatste week!!!!

21 april 2013 - Bergen op Zoom, Nederland

En nu echt mijn koffer pakken. . . . . .

Foto’s

9 Reacties

  1. Elke:
    21 april 2013
    Spannend hè?

    Succes en neem een beetje rust nog vooraf en geniet van alles.
  2. Annemiek:
    22 april 2013
    Hoi An,
    Van de week hóóp ik je nog eventjes te zien...
    Broodje bij 3x3 woensdag???
    Groetjes Annemiek
  3. Katinka:
    22 april 2013
    Hoi anneke,
    Spannend hoor, zeker nu het zo heel dicht bij komt, de dagvan vertrek.
    Meis een hele goed reis en geniet van alles, maak maar veel foto's en schrijf je belevenissen. We zijn nu al benieuwd naar je eerst verslagje.

    Dikke knuppel en kus,

    Liefts John en Katink
  4. Liz:
    23 april 2013
    He Anneke, dikke voorpret, vooral bij het wakker worden? Me-xi-co-oooooo, het land van al je dro-o-men, met de gitaarmuziek en heel veel romantiek...enz. Genieten, genieten, genieten, vooral in het nu. Toedeloe! Liz
  5. Conny:
    23 april 2013
    Hoi Anneke,

    Nu je perfect Spaans spreekt, mag je woordenboek thuis blijven natuurlijk :-) Scheelt weer een kilo, toch.

    Heel veel plezier en ik vind het super om je avonturen te kunnen lezen!
    lfs Conny
  6. Gerry:
    24 april 2013
    Lieve An,
    Bijna is het zover...en gaat je avontuur beginnen. Maak je lekker los van hier, je bent straks daar!!

    Reizen is een manier om vragen te stellen die je thuis niet stelt. Niet perse over het land in kwestie zelf maar over jezelf.
    Deze wijze woorden schreef Herman de Coninck
    Liefs Gerry
  7. Peter:
    24 april 2013
    Hoi Anneke,

    Ga maar genieten van de kleuren, de muziek, de warmte van de mensen en van de zon. Het is je van harte gegund!

    groetjes Peter
  8. Nan:
    26 april 2013
    Hoi Anneke,

    Best wel druk natuurlijk deze laatste dagen, maar
    het intens genieten kan bijna beginnen. Belangrijke levensvragen lijken zover van huis vaak heel simpel te beantwoorden.
    Hier missen we je en ondertussen genieten we via jouw verhalen een beetje mee.

    Liefs van Kit en Nan
  9. Nelleke:
    29 april 2013
    Ha Anneke,

    Heel heel veel plezier! Geniet ervan,

    liefs
    Nelleke