Reacties
Reacties 51 - 100 van 145
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lex | Heerlijk zeg, om s'-avonds op een terrasje, in… | 27 mei '13 |
| Wendy | Ha Anneke, wat een geweldig leuke ervaringen weer!!… | 27 mei '13 |
| Aagje | Hé Anneke, Een beetje te laat maar niet minder gemeend.....… | 25 mei '13 |
| Annemiek | Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik… | 25 mei '13 |
| Yvonne | Lieve Anneke, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,… | 25 mei '13 |
| Gerrie en Hans | Hoi Anneke van harte gefeliciteerd met je verjaardag… | 25 mei '13 |
| Nelleke | Ha Anneke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,… | 24 mei '13 |
| Diana | He zus, van harte gefeliciteerd en dat je maar lekker… | 24 mei '13 |
| Nelleke tm | Hoi Anneke gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet… | 24 mei '13 |
| Katinka | Hoi Anneke, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.… | 24 mei '13 |
| Gerry | Lieve An felicidades!! Hier proosten we op jouw verjaardag,… | 24 mei '13 |
| Peter | Hoi Anneke, Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Mooi… | 24 mei '13 |
| Wendy | Ha lieve Anneke, heel hartelijk gefeleiciteerd!! XXX… | 24 mei '13 |
| Conny | Anneke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!… | 24 mei '13 |
| Nan | Hoi Anneke gefeliciteerd!!!!!! Wat een prachtige tegeltjes,… | 23 mei '13 |
| Lotte | Wat grappig! Laten dezelfde mannetjes nou ook in een… | 23 mei '13 |
| Rachel | Mooi he An zo n blog en al die reakties wat een ervaring… | 23 mei '13 |
| Daphne | Hoi anneke wat fijn dat je helemaal je plek hebt gevonden… | 23 mei '13 |
| Yvonne | Hallo lieve Anneke, wat leuk dat alles zo georganiseerd… | 22 mei '13 |
| Mari | Lieve zus, goed te lezen dat het goed gaat, de helft… | 22 mei '13 |
| Lotte | Wat tof mam, de kinderopvang is dus totaal iets anders!… | 22 mei '13 |
| Karin | Lieve Anneke, Zo fijn dat het goed met je gaat. Leuk… | 21 mei '13 |
| Nelleke tm | Hoi Anneke fijn dat je het zo leuk heb. We zijn jaloers… | 21 mei '13 |
| Annemiek | P.S. En hoe gaat het met je hoofd? Valt het mee? | 21 mei '13 |
| Annemiek | Hoi Anneke, Wat maak je veel mee! Ik lees dat je er… | 21 mei '13 |
| Rachel | Ja An hoe ga je het eigenlijk vieren en vier je het… | 21 mei '13 |
| Yvonne | Hallo lieve Anneke, heerlijk je belevenissen daar,… | 21 mei '13 |
| Lotte | Hoi mama wat fijn om weer van je te horen! Leuk dat… | 20 mei '13 |
| Diana | he zus, je hebt het zeker druk neem je ook wel tijd… | 20 mei '13 |
| Aagje | Hoi An, Hoe is je weekend geweest? Genoten van de… | 20 mei '13 |
| Peter | Hoi Anneke, Dank voor je berichten uit dat veelkleurige… | 20 mei '13 |
| Rachel | Hoi meid Dat perfectionist zijn zit in de famielje,… | 19 mei '13 |
| Wendy | Ha An, ik ben een trouwe "volger" van je,… | 18 mei '13 |
| Diana | Hoi Zus, je eet toch wel goed of blijf er nu helemaal… | 18 mei '13 |
| Diana | Hoi lieve zus, fijn dat je zo opgenomen wordt door… | 18 mei '13 |
| Gerry | Lieve An, ongelofelijk hoe snel het gaat..je begint… | 18 mei '13 |
| Liz | Hè Anneke, fijn weer een verhaal van je te vinden.… | 18 mei '13 |
| Lex | Ik geloof dat je al aardig thuis begint te raken.… | 18 mei '13 |
| Rachel | Hoi An Kan me heel goed voorstellen dat je maag omdraaide… | 16 mei '13 |
| Aagje | Hoi, wat leuk om nu ook wat foto's van je te… | 15 mei '13 |
| Linda | Hai lieve Anneke, Hier een nieuwe fan van jou reisverhalen… | 15 mei '13 |
| Elke | Hi An, ontzettend leuk om via de foto's een indruk… | 15 mei '13 |
| Lotte | Wat leuk om eindelijk wat foto's te zien! En… | 15 mei '13 |
| Conny | Leuk om nu ook je reis in beeld te zien. Gelukkig… | 15 mei '13 |
| Lex | Leuk de toto's met de verhalen die er bij horen.… | 15 mei '13 |
| Rachel | Hoi An! Hier een berichtje van emmie, we zijn bij… | 12 mei '13 |
| Lex | En? Is er een plein met een kerk en een traditionele… | 12 mei '13 |
| Lotte | He mam, ik vind het heel erg fijn dat je je draai… | 12 mei '13 |
| Liz | Hoi Anneke, fijn dat je nu zo je Mexicaanse eitje… | 11 mei '13 |
| Aagje | Hoi, Ik kan de lucht om je heen haast voelen! Wat… | 11 mei '13 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Marjan de wilt: Welkom thuis ook van ons!…
- Nan: Hoi Anneke, Nu even lekker…
- Diana: Hoi zus, fijn dat je weer…
- Aagje: Lieve An, Fijn dat je weer…
- Peter: Hoi Anneke, Goed te horen…
Alle reacties »