Hoi Anneke gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van de dag. Xxx
Nelleke:
24 mei 2013
Ha Anneke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens Ron! Wel vreemd lijkt mij zo ver weg van huis maar maak er een feestje van! Liefs Nelleke
Yvonne:
25 mei 2013
Lieve Anneke, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Heb je een gezellige verjaardag gehad, ver van alle lieve mensen hier, jammer dat wij het hier niet kunnen vieren, moeten nog even wachten.
Heel leuk om je belevenissen te volgen, je komt als een "rijk"mens terug.
Geniet maar lekker, het gaat aardig opschieten.
liefs Yvonne
Annemiek:
25 mei 2013
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik mis je! xxx
Heel leuk om je belevenissen te volgen, je komt als een "rijk"mens terug.
Geniet maar lekker, het gaat aardig opschieten.
liefs Yvonne